Thursday, November 16, 2006

Akibat dari email palsu

Email dari hacker

Amir Hassan wrote:

Ya! baru sekarang anda nak sedar yang dreamkaya ni penipu besar...! mungkin anda hairan, sebab e-mail ini adalah milik dreamkaya leader, tetapi telah diambil alih oleh saya, hmm...
saya terpaksa buat begini kerana pemiliknya pernah menipu saya lebih kurang Rm15,000. samalah seperti apa yang berlaku dengan swisscash sekarang ini, saya ditipu bukanlah dengan swisscash ini , tetapi dengan satu program yang lebih awal dari swisscash, dreamkaya team ini cuma mempergunakan kita semua (ibarat tangga) untuk mencapai matlamat mereka,mungkin anda boleh faham jika anda adalah swiiscash investor,kononya mereka ini ingin membantu orang2 melayu, tetapi sebaliknya menipu,dalam kata lain (AWAK SUSAH SAYA PEDULI APA , YANG PENTING KAMI KAYA) , inilah matlamat mereka.
Bayangkanlah jika anda ingin mendftar sebagai ahli dreamkaya, anda perlu membayar sebanyak USD25, apa yang anda dapat? memang mereka ini lintah darat. Nasihat saya berhati-hatilah dengan (dreamkaya) ni. wasslm.
financial gateway
http://www.amir2u.com

Implikasi

1. swiss cash wrote:

Awas, jika benar email ini bermaknanya semua pelabur telah di tipu oleh geng dreamkaya.
Leadernya

Amir, Amin, Annuar, Dam Rong ,Ismail Power dll lagi.

2. Saya pun gitu tapi bukan BMW hanya Honda Accord Baru. Ingat kejayaan kita kecapi ini atas titik peloh orang melayu. Apa kata jika program ini runtuh adakah anda akan rasa gembira, saya sejak isu ini timbul tak tahan terima call sms dan email dari downline macam mana nak dapat duit balik.
Suka kah anda begini. Tentu tidak. Untuk makluman saya ada hampir 850 ahli . Terbaru pada 1 okt saya dapat group baru dari HongKong dan Macau. Sehingga email ini ditulis orang dari Malaysia dah stop invest cuma dari luar spt Indo, thailan dan Hongkong. Saya baru dapat stu pair, kalau tidak dah masuk tiga pair.
Hati jangan ajak Orang Melayu masuk sehingga bulan Jan 07 sebab ramai superleader spt Amir, Amin Ismail Power, Baharudin, Damrong , Tuah dll termasuk saya sendiri mungkin akan kena cekup. Semua akau saya sekarang di buka dekat Bank Luar Negeri.

TAHNIAH!!! di atas USAHA HEBAT TUAN!

Saya baru tahu selepas baca e-mail TUAN.

ALLAH MAHA BESAR...ALHAMDULILLAH SETELAH KENA TIPU, SAYA DAPAT PAKAI BMW SEKARANG dgn BANTUAN MEREKA.

ANDA MEMANG MELAYU HEBAT!!!!

SELAMAT MENJALANI IBADAH PUASA.

3. Tahniah kepada yang telah pakai BMW, Mercede, DLL tapi ingat dan layarilah link in.Ini adalah duit darah orang melayu. Kata ada 13 jutawan tetapi kenapa kami harus bayar untuk majlis makan malam.