Monday, November 20, 2006

Bagaimana DAMRONG boleh berjaya

Dari pandangan saya berikut ada sebab kenapa DAMRONG berjaya dalam biz online:

Damrong yang saya kenali 3 tahun dulu ada seorang yang ZERO ilmu online biz tapi ada skill dalam networking kerana beliau ada pengalaman bersama AMWAY.

Saya berkenalan dengan beliau secara online kalau tak silap daripada iklan berterusan saya di CARI.com.my. Amin telah membantu saya melatih Damrong. Pada pemulaan perjumpaan Damrong memang down. Tengok penampilan pun dah tahu. Beliau tak percaya saya berjaya dalam online business.

Alhamdulillah beliau begitu patuh mengikut panduan yang kami berikan... (ikut yang baik je laa).. Saya telah mengajar beliau digital marketing system(DMS).

1. Setiap bulan damrong telah mengadakan DMS di penang
2. Beliau akan mengajar setiap leader beliau di sarawak, sabah, kl, jb n indonesia apa itu DMS dan pemastikan setiap key leader mengembangkan DMS
3. Damrong banyak fokus online
4. Atitude terhadap business yg sangat positif
5. Pegi tambah ilmu biz online dgn join banyak seminar2 di KL dan penang.
6. Beliau manage the group n tunjukan contoh yg baik kepada team
7. Target utk melahirkan seberapa ramai jutawan di bawah beliau

ANDA BILA LAGI NAK MULAKAN DMS dan BERAPA RAMAI RAKAN YG TELAH ANDA BANTU UNTUK BERJAYA ATAU FIKIR DIRI SENDIRI SAHAJA.......