Saturday, November 25, 2006

Pinjaman RM100K AmBank

Ramai sekali yang call n SMS pasal pinjaman AmBank ni.

Ada yang present saya dah letak RM1juta deposit utk gurantee kalau jadi apa2.

Untuk pengetahuan semua saya TIDAK pernah diajak berbincang tentang pinjaman ini oleh wakil yang menguruskan pinjaman ini atau wakil AmBank. Akaun AmBank pun saya tak ada.

Saya harap kepada pihak-pihak yang menguruskan JANGAN la buat kerja GILA yang bakal merosakan nama DREAMKAYA dan juga SWISSCASH. Banyak sekali cabaran dan tetangan yang kita hadapi ....dan sangat berharap supaya jangan sekali investor dreamkaya sendiri yang cari hal.

Flyer pinjaman ni dah merebak seantaro dunio.... saya takut AmBank akan ambil tindakan melalui Bank Negara...

Kesimpulan : Dreamkaya lansung tidak terlibat dengan PINJAMAN ini...kepada yg berminat sil terus berhubung dgn organiser.